Brand coach ill graff design - Focus academie & store

Verbeter je vindbaarheid op Google met de website analyse

Voldoet je huidige website of webshop nog steeds aan jouw verwachtingen? Of merk je dat je niet goed vindbaar bent, het aantal verkopen of leads niet stijgt, website bezoekers snel afhaken en zelfs Google AdWords nagenoeg geen effect heeft?

Dan is het verstandig om een website analyse door te voeren. Zo weet je exact waar je de focus op moet leggen aan de hand van harde feiten.

Je vindbaarheid verbeteren met een website analyse

Ontdek nieuwe kansen met een website analyse

Dat wil niet zeggen dat je website ineens niet meer goed genoeg is hoor. 😉 Maar meestal wordt er niet meer kritisch gekeken naar hoe de website presteert, nadat een website online is gezet. Want je verwacht dat de vindbaarheid gewoon in orde is na oplevering en kijkt niet meer naar wat er beter kan. Dat is begrijpelijk. 

Desondanks kun je zonder te meten niet weten waar nog groei mogelijk is. En regelmatig de effectiviteit checken van je site, is geen overbodige luxe in een wereld waar in een kort tempo veel dingen veranderen. Door een website analyse breng je de sterkten en zwakten van je huidige website in kaart. En ontdek je waar er kansen zijn om je vindbaarheid te verbeteren, je conversies te optimaliseren en meer website bezoekers aan te trekken die zorgen voor meer resultaat. 

Ontdek strategische informatie die er écht toe doet!

Maak van jouw website een conversie machine!

Met een website analyse kunnen we exact zien wat er goed werkt en welke verbeterpunten er eventueel zijn. Hiervoor gebruik ik onder andere Google Analytics, die sinds de oplevering van je website data heeft verzameld.

Door deze data te analyseren krijg je een realistisch beeld van: bezoekersstromen, verkeersbronnen, vindbaarheid, welke pagina’s zorgen voor leads , e.a.. Hiermee kun je dus perfect zien wat bijvoorbeeld de herkomst is van jouw bezoekers, hoe lang men op een bepaalde pagina blijft, op welke pagina men de website verlaat en welke bezoekers je het meeste opleveren.

Maar met alleen de resultaten uit een Google Analytics scan ben je er nog niet. Tijdens deze website analyse wordt ook gekeken naar hoe het brein van jouw klant werkt. En hoe je deze nóg beter kunnen aanspreken qua merkbeleving op je website alsook de zoektermen waar zij daadwerkelijk op zoeken.

Door de data met de merkbeleving te verbinden ga je herkennen waar website bezoekers je site verlaten en verbetering nodig is. Vervolgens maak ik een rapport op met advies hoe je dit kan voorkomen. Alsook waar en hoe je conversies kan optimaliseren.

Website beter vindbaar maken in Google met een website analyse

Laat je website groeien met een website analyse

Zorg voor een solide basis waarmee je de vindbaarheid van je website kan verbeteren en jouw website bezoekers effectiever aan te zetten tot actie. 

Niet alleen krijg je met de website analyse meer inzicht hoe je de vindbaarheid van je website of webshop kan optimaliseren voor Google. Maar ook krijg je onderbouwd merk & marketing advies om van minder bezoekers, meer klanten te maken(bezoekerswaarde verhogen). Zo kan het kleinste detail al een verdubbeling voor je omzet betekenen! Aansluitend krijg je alle verborgen informatie boven water om goede strategische keuzes te maken voor nu, en in de toekomst.

Met de website analyse krijg je een helder inzicht in:

Je kunt natuurlijk ook zelf dingen door trail en error uitproberen. Of je bespaart je veel uitzoekwerk c.q. gedoe en vraagt gewoon de website analyse aan. Hiermee weet je direct hoe de vork in de steel zit. En kan je jouw business met 10%, 30% of zelfs 50% beter laten presteren. 

Zo kost een website analyse je geen geld, maar levert dit het op.

Je website verbeteren aan de hand van feiten

Wil je jouw website verbeteren? Dan is het belangrijk om te weten waar het mis gaat en waarom. Een website analyse geeft je het antwoord op deze vragen.

Want in het analyse rapport staat precies waarom jouw site geen verkeer genereert, je bezoekers zo snel afhaken of jouw conversies niet verbeteren. Na je bestelling ontvang je van mij een mail met een vragenlijst die je kan invullen (url van je website, analytics toegang e.d.) en plan ik de analyse in.

Vervolgens maken we een afspraak om het analyse rapport tijdens een persoonlijk gesprek via zoom of op locatie in Limburg door te spreken. Niet alleen leg ik je dan mijn bevindingen voor. Maar ook leg ik je uit hoe je de aanpassingen zelf makkelijk kan doorvoeren en neem de tijd voor eventueel aanvullende vragen. 

Het resultaat? Een geoptimaliseerde website die meer gericht zoekverkeer aantrekt, beter vindbaar is en zorgt voor een optimale klantbeleving. Met als gevolg meer leads, conversies en omzet! De investering voor een Website analyse is:

Eenmalig € 399 excl. btw

Een website analyse kan aangevraagd worden voor zowel een website als een webshop. Maar ook voor een website gemaakt in Wix.