Heb je genoeg van urenlang voor je uitstaren en dingen bedenken, die je uiteindelijk nog geen resultaat opleveren?
Ga effectief aan de slag met je marketing werkzaamheden op een slimme manier.
Kan je maar niet stoppen met piekeren? Maak je hoofd leeg en zet je gedachtegang op pauze door het op te schrijven. Want je brein is er om ideeën te hebben. Niet om ze allemaal te onthouden.
Vergelijk het met het opruimen van je mailbox, het legen van je browsercache of het uitsorteren en opbergen van de was. Opgeruimd staat netjes. Zo krijg je meer rust in je hoofd en overzicht.
Niet voor niets is “wat moet ik posten op social media?” een van de meest gestelde vragen in Google. Dus je plaatst wat leuke plaatjes met een pakkende tekst, maar kost je enorm veel tijd om iedere keer weer wat leuks te bedenken. Daarnaast blijft het gewenste resultaat ook nog eens uit. En dat is zonde van je tijd.
Dan is deze ongedateerde contentplanner op papier écht iets voor jou!
Door op een slimme manier je jarenplan op te stellen ga je gestructureerd aan de slag. Op die manier hou je het overzicht van waar je mee bezig bent. En zet je dagelijks een stap richting je uiteindelijke doel met behulp van contentmarketing.